maandag 13 mei 2013

Feest!!

De afgelopen week stond in het teken van FEEST!!
 
 
Zo beviel mijn zusje van een lief klein meisje
Danee Marinthe
 
 
Ik maakte voor haar oa een kinderwagendekenhoes,
een leuke hanger voor in de kinderwagen en
een fotoalbum voor de mooiste foto's van Danee.
 

 
 
 
 
 
Ook heb ik leuke verjaardagspost gemaakt voor Nadja.
 
Armbandjes, vlaggetjes, confetti en een leuke kaart.
 
 
 
 
 
 
 
 
Mocht ik voor Brigitte van Brittsfabriek een hoes maken
voor een trouwalbum.
 
Wil je geweldige trouwfoto's, met je familie op de foto, de kids op de kiek,
mooie productfoto's voor winkel of webshop?
Brittsfabriek!!
 
 
 
Voor dit prachtige bruidspaar maakte ik deze hoes
 
 
 
 
 
 
 
 
Kreeg ik leuke post van Lenny.
Zij had op instagram iets leuks van mij gewonnen
en bedankte mij op deze manier terug!
 
Dank je wel voor je mooie kaarten!
 
 
 
 
 
 
 
En gisteren mochten we de verjaardag vieren van
onze grote kleine meid die alweer 9 jaar is geworden!!
 
Samen maakten we deze vrolijke traktatie voor op school:
Gekleurde plastic champagneglaasjes met gezouten koekjes erin.
De vlaggetjes maakten we van prikkers en maskingtape.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Wat een feest en wat een prachtige dingen maakte je. Nu lekker bijkomen?!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥