donderdag 16 januari 2014

Flowmeisjes

Ik noem ze de Flowmeisjes.
(de meisjes uit het tijdschrift Flow)
Leuk, grappig en geweldig getekend!

Ik maakte er een snailmail van voor Margot


Ik plakte 2 grote luciferdozen aan elkaar


In de ene kwam de brief en leuks
en in de andere...


Een lange slinger over wie ik ben,wat ik doe en wat ik leuk vind.
(Het is namelijk de 1e keer dat ik haar schrijf)





Doosje eromheen met papier en ook weer flowmeisjes 




Wat een plezier en zenn moment heb ik gehad met de dames!


Benieuwd naar de reactie van Margot?? 
Klik hier









11 opmerkingen:

  1. Ik kom net thuis open je blog...
    Wat is dit weer leuk zeg...
    voel me ineens stukken minder creatief vergeleken bij jou xD!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag vooral door blijven gaan met "ook maar wat doen"!
    Echt supergeweldigleuk! :)

    Door jou ben ik nu ook fan van de Flow (en de meisjes) en heb ik net de agenda en het mega dikke papierboek gekocht, leuk!

    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal "vooral doorgaan" (op Barry Stevenstoon haha) en join the club of Flowlovers!!
      x

      Verwijderen
  3. Heel wat anders dan varkentjes he? Maar ook al heel lang fan van de Flow meisjes. Ik heb me ooit ook voorgesteld mbv de Flow meisjes, maar had er een klein boekje van gemaakt. Dit is wel heeeel gaaf bedacht. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het boekje waarin je jezelf voorstelt echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! Wat een leuk blog heb je, ik ga snel verder kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke snailmail! De ontvanger boft maar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥